Chania

1kommentarer

Den 26 juli åker jag och min kära mor till Chania på Kreta i Grekland. Vi stannar där från fredag till fredag och längtar så oerhört mycket till att få ligga i solen, bada i pool och hav och turista lite. Dock är det ju ganska långt dit (180 dagar enligt Days Until på mobilen) men det är bra att ha saker att se fram emot! Sist mamma och jag var i Grekland var vi på Rhodos 2009 och vad jag minns var det mesta riktigt bra. Vi ska bo på ett hotell som heter Panorama och det ser riktigt fint ut på bilderna!
 

1 kommentarer

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

29 Jan 2013 23:03

Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna en glammig väska! :D Delta med en kommentar i detta inlägg:
http://adaras.se/2013/january/vinn-en-glammig-vaska-fran-sofia-moore.html#comment

Kommentera

Publiceras ej