Kreta next

0kommentarer

Inatt åker vi till Kreta, mamma och jag. Jag har i princip packat klart förutom necessär och sånt som jag packar sist. Känns som jag har lite för mycket kläder med mig men äh! Hellre för mycket än att komma dit och känna att man inte har någonting att ha på sig.
 
Systemkameran tänkte jag faktiskt ta med mig, använder den alldeles för sällan. Tänkte ta med mig laptopen också men så blir det inte då jag inte orkar släpa runt på den. Tänker göra inlägg här på bloggen när jag kommer hem istället! Men hur som helst tänker jag ha en riktigt slappvecka med sol och bad i värmen, ååååh vad skönt det ska bli. Sen finns jag alltid på Instagram där jag är ganska flitig att lägga upp bilder. Hotellet vi ska på bo ska ha trådlöst internet också så förhoppningsvis funkar det bra även där som hemma. Elvnor heter min Insta-användare!
 

Kommentera

Publiceras ej