Helg

0kommentarer

Sitter och njuter utav helgen men ser ändå fram emot nästa vecka. Många kurser börjar ta slut nu så har lite extra håltimmar och sovmorgnar men sen har vi ju också eftermiddagsrep inför vår slutkonsert som är nästa torsdag. Man kanske tror att det är jobbigt men med de människorna jag går på estet med gör att det inte blir ett dugg jobbigt eller tråkigt. Sitter ju liksom en lördag och längtar efter att få tillbringa tid med dem! Det är just det jag kommer att sakna sen, att det är självklart att få träffa många av mina vänner varje dag.
 
Idag har jag inte gjort så mycket, har hjälpt mamma lite hemma bara. Tänkte väl lägga mig i solen ett tag när den är framme så pass mycket nu och sedan ta mig ut på en långpromenad/cykeltur! Sounds like a perfectly fine saturday to me.
 
Jag och Mathilda ute i solen igår. ♥

Kommentera

Publiceras ej