Tiden rinner iväg

0kommentarer

Om man bara så mycket som blinkar just nu missar man en vecka, typ så fort känns det som tiden går. Har nu haft vår sista konsert någonsin på estet och det känns rent ut sagt FÖRJÄVLIGT. De här åren har varit så givande och så oerhört mycket mer värda än vad jag någonsin kunde tro.
 
Nu har jag långhelg i alla fall, har inga lektioner på måndagar längre och imorgon är det studiedag. Förutom skolarbete som jag måste ta tag i idag tänker jag skriva en lista på saker att se fram emot efter studenten. Jag känner att det behövs nu för att jag inte ska deppa ihop och endast vara ledsen över att sluta! Det finns ju samtidigt hur många möjligheter som helst och dem samt mina drömmar måste jag ju ta vara på.
 
Det känns som de få inlägg jag skriver här endast handlar om skolan och studenten men det är i princip det jag tänker på mest just nu.
 
Lite soliga bilder blir det också:
 

Kommentera

Publiceras ej