Julkänsla

1kommentarer

Längtar till julen som bara den. Mycket chaite, julmusik, lite snö, kaminvärme och tjocka kläder. Hösten är favoritårstiden men alla årstider har sin charm! Sen är det ju bara 20 dagar kvar till min födelsedag och då känns julen väldigt nära. Kan dock inte förstå att jag och Elin åker utomlands däremellan också? Full fart och allt ska bli jättekul!
 
Idag fyller min kusin Mattias 30 år så ikväll ska det firas hemma hos moster. Och imorgonbitti sätter jag mig på ett tåg till Ludvika till farmor och farfar. Fick ett sms av farmor tidigare idag att hon längtade efter mig och skulle göra lappskojs till lunch imorgon bara för att hon vet att jag tycker om det. Fina farmor. Sen tror jag att Vickis kommer förbi också så att jag får träffa henne ♥

1 kommentarer

Cicci

17 Oct 2013 20:18

Åh, lappskojs<3
Så sjukt gott!

Svar: Oh ja, lappskojs är galet gott!
elviranordgrens.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej